Wednesday, November 28, 2007

8 konstiga grejer om mig

1. Jag har väldigt lätt för att leva mig in i saker och ting. Ser jag en film så är jag inne i själva filmen, och jag reagerar med hela kroppen när det händer någonting. En vän har sagt att det är som en extra specialeffekt att titta på film med mig.

2. Det är omöjligt för mig att skilja på höger och vänster. Måste tänka "hälsningshanden" varje gång. Funderar på att tatuera in höger och vänster på handlederna för att underlätta för mig själv.

3. Jag är gravt sockerberoende. Måste äta socker varje dag. Då och då försöker jag avgifta mig, med varierande resultat.

4. Jag ser mig inte som naiv, men sju gånger av tio så litar jag på att det folk säger är sant.

5. Jag kan äta enorma mängder mat trots att jag är så liten till växten. Jag är hungrig nästan jämt.

No comments: