Wednesday, March 11, 2009

Andreas

Det har inte blivit så mycket stickning det senaste, men en hel del teckning. En hel massa alster är jag inte nöjd med, men den här blev rätt bra tycker jag, och då vill jag ju visa den. Så även om det är en stickblogg tycker jag att jag kan visa den här. Det är ju min blogg, då gör jag vad jag vill!

Bilden föreställer min pojkvän Andreas, som för övrigt är världens bästa. På alla sätt. Han har precis börjat lära sig sticka, och jag måste säga att han verkligen är en naturbegåvning! Jag vet att jag kanske inte är helt objektiv, men han är verkligen det. På riktigt.

6 comments:

SF said...

...och du är en naturbegåvning på att teckna :)

Andreas said...
This comment has been removed by the author.
Clara said...

Nja, jag är inte en naturbegåvning, jag har övat och övat, och gått på skolor för att öva ännu mer. Massa övning, så blir det bra tillslut! Ibland iaf.

Anonymous said...

Du skulle ha en utställning,för jag gissar att du har en massa
teckningar som du inte visar i bloggen.
För du är riktigt duktig tycker jag.

Ha det gott !

Dödergök said...

Vad jag tycker om din tecknarstil, den är varm och äkta på något sätt, kanske extra mycket i den här bilden för att det är pojkvännen. :)

Anonymous said...

Jättefin teckning, du har verkligen talang! :)