Thursday, April 1, 2010

Dagens tips

Varning! Det här inlägget har ingenting med stickning att göra.

Det är nämligen så att idag åker jag iväg på spa, så då tänkte jag att vad passar väl bättre än att tipsa om en superbra ansiktsmask!
Jag är svag för huskurer man gör själv, så jag var tvungen att testa Rocketqueens aspirinmask. Man tar helt enkelt aspirintabletter, krossar dom och blandar ut med lite vatten så har man en exfolierande ansiktsmask! Mer om hur det funkar kan du läsa här, det är massa komplicerade grejer som inte jag kan förklara.

För mig funkar det jättebra, jag tycker att den här ansiktsmasken är bra mycket bättre än många dyra man kan köpa i affären. Allra bäst resultat får jag när jag blandar med honung istället för vatten, så blir huden mjuk som bara den också!

4 comments:

Elisabeth said...

Aspirinmask - man undrar när man läser dagens datum.... Jag håller mig nog på gurkan :-)
Vilken bedårande spinoraptorkattosaurus i förra inlägget dock!

The Willow Fairy said...

Vilket bra tips, jag kan tänka mig att syran hjälper till ungefär som fruktsyra.

metamorphosis said...

Oh, huskurer gillar jag! :-)
(så jag hoppas att det inte var ett skämt?)

Louise said...

Bedårande!