Wednesday, November 17, 2010

Influensa

Efter några intensiva veckor kommer influensan som på beställning. Nu är jag i alla fall frisk nog att kunna sticka igen, tack och lov! Om man är för sjuk för att sticka, då är man typ döende.

Jag stickar rogivande slätstickning på Coraline och kollar på Buffy varvat med senaste säsongen av Top Model. Ett bra sätt att bli frisk på!

Quick translation: I've got the flu. So I'm staying at home knitting on Coraline and watching Buffy and the latest season of Top Model.

6 comments:

Sunna said...

låter som ett friskhetstecken

Stitchordie said...

Krya på dig!

Anonymous said...

din stackare! Bra att du börjar bli bra!! Krya på dig! Kram / kristina

Beverline-le-chameau said...

"Om man är för sjuk för att sticka, då är man typ döende" - haha! veldig beskrivende og godt sagt!

Katrin said...

Jobbigt med influensa. Krya på dig. Jag vet hur det är. Den dag jag inte har lustb att sticka är det lika bra att ta tempen och det slår inte fel.

cordyKaye said...

Åh Buffy, bra val ;) Själv stickar jag järnet (på riktigt, har tre olika projekt liggandes i soffan) till Bones nu, också att rekommendera. Eller morgonpasset på sr.se/p3, ypperlig underhållning som funkar jättebra när man gör nåt lite krångligare som kräver ens fulla (nästan) uppmärksamhet :)
Härlig blogg, ser fram emot att se dina kommande projekt!
/cordy, fellow tant