Thursday, January 13, 2011

Cherry on top award


Jag har fått en award från Kamilla som går ut på att man ska berätta om sina tre favoritsysslor/intressen. Eftersom det här är en rätt nischad blogg utgår jag från att ni förstår vad mitt största intresse är: stickning (eller egentligen allt som har med textil att göra).

Tre andra saker som intresserar mig är:

Inredning: jag älskar inredning, att vara i vackra och inspirerande miljöer. Förutom stickbloggar läser jag också en mängd inredningsbloggar, de ger mig mycket mer att se hur vanliga människor har det än de tillrättalagda glossiga magasinen (glossiga magasin ger mest prestationsångest tycker jag).

Fotografering är också ett stort intresse som jag tänkte utveckla under året. Ett nytt objektiv till min kamera står högt upp på min vill ha lista!

Politik, framförallt jämställdhet och miljöfrågor, det får alltid mitt hjärta att klappa lite extra. Jag skriver aldrig om det här (förutom vantarna då) men det är något som ständigt är aktuellt i mitt liv.

Jag skickar awarden vidare till:
Fröken C
Polliver
Dödergök

1 comment:

Louise said...

Känns som om vi har mer gemensamt än handarbete.

Tack för awarden! Hoppas kunna svara inom kort. :)