Saturday, April 21, 2012

Instagram


Äntligen finns Instagram-appen till androidtelefoner! Jag har verkligen saknat en lättanvänd foto-app där det går att göra bilderna lite snyggare. Snyggare enligt mig i alla fall, även om jag funderar på när en kommer tröttna på pastelliga retrobilder.

Jag gillar det i alla fall mycket, även om jag inte hunnit använda det så mycket än. Instagram är som en lite mjukare vackrare värld, pastelligare och snällare. Och det behöver jag just nu.

Jag heter clarasofiafalk där, om någon vill följa mig. På Instragram är jag personligare än på bloggen, men det blir mindre stickning.

8 comments:

Manduzana stickar said...

Åh, jag har en likadan Lilla My-mugg som du! Jag älskar Muminmuggarna!

Anonymous said...

Instagrm e bara jättebra håller fullt ut med dig!!

Ulrika said...

Kul! Vi ses där!

Blåbærlina said...

fine bilder! Instagram er morsomt!
Klem Nina

Anna - stickande trädgårdsmästare said...

Livet blir väl ändå lite finare i retropastell;) Fina vimplar det hängs upp, är det hos dig?

Ellinor said...

Jag gillar också Instagram och följer numera dig :)

Dödergök said...

Klart man gillar pastelliga bilder, kanske för att den verkliga världen är allt annat än pastellfärgad. Jag tror att vi behöver lite softat ljus för att stå ut. Fina bilder!

metamorphosis said...

Livet blir liksom lite lättare att tas med om man får se det genom en lite dimmad, pastellig lins, och ibland är det just vad som behövs!