Thursday, July 4, 2013

Till tryck!


Jisses nu händer det grejer! I förra veckan gick boken till tryck! Jag har nog inte fattat det än, borde fira det på något sätt så att det sjunker in lite. Det känns superkul och nervöst på samma gång, för tänk om vi upptäcker massa mer fel i den... det är en hel del jobb det här med korrekturläsning alltså! Och om det blir någon mer bok ska jag inte få barn och försöka hålla kontakt med teststickare och korrekturläsa samtidigt... tur att Kamilla finns och kunde göra grovjobbet i slutet! Och så Ebba som korrekturläst, Sofia som formgivit och korrekturläst och Ewa på förlaget, ett toppenteam.

Bilden är från midsommarhelgen när jag läste igenom sista versionen av boken. Jag längtar galet mycket efter att få hålla den färdiga boken i handen sen! Fast det dröjer lite, först i september kommer den till bokhandlarna. Här kan du bevaka den så länge.

9 comments:

Monstermønster said...

Gleder meg! Jeg vil gjerne kjøpe den når den kommer! Hurra!

Anne Marthe said...

Gleder meg og! Blir kanskje noen vantar under juletreet i år!:)

Linda said...

Jag är övertygad om att den kommer att bli superfin, eftersom både du och Kamilla är så grymt begåvade med både färg- och formkänsla!

lotta n said...

Är så glad att ni äntligen får ge ut denna bok. Vet att mycket arbete är nedlagt och är säker på att boken är jättefin.
Var stolt!!!

lenehammertro said...

Gratulerer med bok, jeg gleder meg;) God sommer til de og dine!

Anonymous said...

Så bra, Clara! Utrolig stilig med egen bok!

Knitting Emma said...

Gratulerar Clara! Jag förstår att känslan måste vara helt överväldigande... lycka till! /Emma

Anonymous said...

Har förbeställt boken i bokhandeln, så fort den kommer in till dom får jag ett sms.
Längtar!
Med vänlig hälsning Veronica

Manduzana stickar said...

Det är ju så himla spännande att ni gjort en bok! Jag längtar efter att den ska komma så jag får köpa den :)