Tuesday, October 1, 2013

Våran bok är i topp!

Våran bok ligger på topplistan på både Bokus och Adlibris! På Bokus ligger den på plats fem under kategorin Sport, fritid och hobby (vi ligger över Paolos träningsbiblel :p) och på Adlibris smalare kategori Stickning och virkning ligger den till och med etta! Helt fantastiskt.

Och det är så himla roligt att se bilder på vad ni stickar ur boken! Varje dag kollar jag hashtagen #vantarförallaårstider på instagram och glädjs åt allt fint. Och ravelry är en fröjd att gå in på!

8 comments:

Ananas said...

Vad skoj! Ska helt klart köpa hem den :)

Katarina said...

Vad kul. Det är ni värda för boken är jättefin. Bara så svårt att välja vilken vante jag ska börja med ;-)

eddy said...

wihoo! när så grymma!

Lallagunilla said...

Så roligt! Och det är absolut en placering boken är värd. Jag är så glad i den så.

marremorr said...

Så roligt att den ligger i topp! Jag är såå nöjd med den, den är så fin och inspirerande!! En mycket väl genomarbetad bok med underbara bilder. I love it!!=0))

PetraO said...

Så klart att den gör! Den ligger överst på Magasin Duetts boktopp också :)

Manduzana stickar said...

Vad roligt att den är så omtyckt! Men det är ju inte så konstigt, den är ju så fin!

Anonymous said...

Vad roligt!! :) Väntar så på att få mitt eget exemplar som jag beställt via Ad Libris! :)