Sunday, March 23, 2014

Magsjuka

Jaha, så istället för en kul, lärorik och inspirerande garnhelg på Frilagret drabbades hela familjen av magsjuka. Det var ju inte riktigt lika kul. Nu är vi på bättringsvägen (dvs kräks inte) men är fortfarande sådär skakiga som en blir efter något dygn utan att få behålla mat och vatten. Bara Astrid är orimligt pigg. Att vara magsjuk med en pigg ettåring är något jag inte önskar min värsta fiende...

Workshopen i flerfärgsstickning som jag skulle hållit idag kl 12 blir av, men av förklarliga skäl så är inte jag workshopledare.

Glöm inte tävlingen om lampsladdarna! Eftersom jag var sjuk igår och inte kunde påminna om den så tänkte jag att den blir förlängd till 24.00 idag. Vinnare dras imorgon.

1 comment:

metamorphosis said...

Ni har mina fulla sympatier verkligen!

Barnsäkra lägenheten (så gott det går) och låt ungen härja fritt. Ev. röra kan tas om hand senare... <3