Wednesday, September 3, 2014

En ful bandgrind första dagen i skolan

Nu har skolan börjat igen, och jag är säker på att jag valt rätt utbildning när vi börjar med att väva band av återbrukade material. Min bandgrind blev ful som stryk, men är ett bevis på att fulhet inte påverkar slutresultatet, för det blev jag nöjd med. Nu tänker jag att jag ska väva matchande band till alla stickade koftor i framtiden... :P

Håller bara tummarna för att det snart löser sig med Astrids dagbarnvårdarplats så att Andreas också kan börja jobba. 

5 comments:

Linnéa said...

Vad är det för utbildning som du läser?

ylva said...

Va fint bandet blir , har alltid velat lära mig detta ! Får kolla in om man kan hitta nån enstaka kurs, och jag håller tummar och tår för en plats till Astrid ;)

Helga said...

Häftigt! Jag har bara vävt med brickor än så länge men det är också kul för sist gjorde jag brickorna av en gammal kortlek :)

Anna said...

Hej häftigt, band är något jag vill lära mig! Hoppas det ordnar sig för er snart! Kram

Manduzana stickar said...

Så häftigt att kunna väva sina egna band!