Friday, October 28, 2016

Rensar och rensar

Jag håller på och rensar massor hemma, det är så befriande! Vissa saker har jag bestämt mig för att sälja, så jag hyrde en hyllsektion på Kvillehyllan här i Göteborg. 

 Den här bilden är några dagar gammal, men vissa av sakerna finns kvar. Och allt har väldigt bra priser.

Någon som är sugen på en knyppeldyna? Jag lärde mig knyppla litegrann för några år sen (obs den knypplingen som sitter på är inte min, jag kan bara knyppla enkla grejer) men jag har för många hobbys så jag säljer min knyppeldyna. Med den kommer massor av tillbehör, båda lådorna som står bredvid följer med.

4 comments:

Ida said...

Den gula hyllan!!! Är den din?! Och vad kostar den?! Vet du om den finns kvar?! Förlåt alla frågor och utropstecken men den var ju så fiiiiiin!

Jennie said...

Alltså, ååh, om en hade bott kvar i Göteborg <3

Clara said...

Ida: ja den är min, det är en ommålad stringhylla. 500kr kostar den!

Jenny said...

Åh vad sugen jag blev på knyppeldynan! Hade varit så häftigt att lära sig! Den hade inte blivit långlivad på hyllan om jag haft vägarna förbi...